lördag 11 maj 2013

Bra taget Göran!

Igår. Jag var på fotbollsmatch mellan IFK Skövde och Grolanda IF P13. Härligt om än lite kallt att stå bredvid. Full med ungdomar runt om och trevligt sällskap. Våra gulsvartingar åkte hem med seger i bagaget. 3-5. De var jätteduktiga och sonen Erik som står i mål gjorde några superbra räddningar. Och det var då...
-Bra taget Göran!
Kompisarna skrek till Erik Göransson naturligtvis. Men i min korkade hjärna förvandlades det till att jag började leta efter Victor Göransson. För det visste jag, att han kallades Göran av polarna. Det gick ju bara nån millisekund innan jag insåg att Victor var inte där...
Han är ju på långresa och väntas ju hem först om en månad. Tänk att man kan sakna så mycket att hjärnan luras så. Visst, jag har jag hört att man kan sakna någon så att man till och med både hör och ser dem. Men det var första gången så tydligt igår.
Skynda dig hem nu Victor Göransson och rädda mig från hjärnspökena!





Ha det got vårsolen och sköt om er alla! Kram Ingela

Inga kommentarer: