lördag 18 september 2010

Bloggar tätt här!

Ja nu ät det tätt mellan bloggandet.
Idag har jag haft en sån där shoppinglördag.
Fast inte sååå mycket till mig. Mest blev det till alla mina pojkar. Nödvändighetskläder och en "skitsnygg" tröja till lille Skutt. Och visst var den snygg. Fast jag hade inte vågat köpa den om han inte vart med. Killar gillar färger, den saken är klar.

Lille Skutt dvs Erik och jag var på bakluckeloppis först på morgonen. Vid skolan i vår lilla by och där var fullt med bilar och spekulanter. Han fyndade en knallpulverpistol och jag två Tupperwarekannor för 40 spänn. Perfekt!

I eftermiddag har jag vart hos Pysselmyran.
Hon firar jubileum med butiken och Nyinvigning av den fysiska butiken. Jag shoppade bara nödvändighetssaker.. nästan.

Nu till ett av mina beställningskort:



Födelsedagsbarnet önskade sig bara saker till Bilarfilmen. Naturligtvis fick kortet också bli med Blixten mcQueen.


Ha nu en god lördag och vi hörs igen.

1 kommentar:

Lillemor sa...

Snyggt Ingela! Vilken bildåre skulle inte bli glad för det här coola kortet??!!!Jag o Susanne var oxå hos Pysselmyran fast på förmiddagen, synd att vi inte träffades.
Må så gott! KRAM Lillemor