fredag 3 september 2010

Vilken kombination

Det är väldigt roligt att få vara sist ut på veckan. Jag tycker det är så roligt att titta vad de andra Dt tjejerna har visat tidigare på veckan.
Varje vecka tänker jag - Vad olika vi scrappar!! Olika stilar verkligen. Och det är kul!
Det är likadant den här veckan. Inget är det andra likt. Väldigt bra utmaning och och här får ni mitt bidrag:



Alla detaljer finns med. Och ni skall få se den "tokstora" rosen i närbild för den glittrar så fint...






Jag har sprayat den med spraylim och sedan hällt över rosa glitter!
Bandet har ståltråd i sidorna. Det gick väldigt lätt att knyckla till. Hjärtat är en tillklippt kartongbit infärgad med Distress ink Dusty Concord.

Hoppas ni har det gott ute i scrapvråna och sköt om Er!!

Ingela

1 kommentar:

Erica sa...

jag älskade verkligen rosen :) och supersnyggt :)

kram kram